Wij willen vanuit wederzijdse betrokkenheid leerlingen helpen om zichzelf te kunnen zijn.

Expertise naar scholen

Vanaf 1 januari 2018 bestaan Gedragpunt en Triade niet meer als zelfstandige eenheden binnen de Aloysius Stichting. Ambulante begeleiding gaat vanaf die datum terug naar de Aloysiusscholen in de regio.

Voortzetting diensten
Onze begeleiders voeren vanaf januari hun werkzaamheden uit in nauwe samenwerking met de (v)so-scholen. We streven naar een consistente voortzetting van de huidige diensten, zoals die zijn vastgelegd in de gesloten contracten.

Contacten

Inhoudelijk zijn er geen veranderingen, en de werkzaamheden worden uitgevoerd door dezelfde medewerkers. De contacten verlopen vanaf 1 januari 2018 via de directies van onderstaande Aloysiusscholen.

Sector West

Sector Noord & Gesloten onderwijs