Wij hebben zorg voor ieder ander, met name voor hen die het moeilijker hebben dan wijzelf en dat doen wij door volhardend te zijn in onze betrokkenheid.

NCOI Masterclass Organisatie & Cultuur

Update dd 14 oktober: Het maximum aantal inschrijvingen is bereikt. Inschrijven voor onderstaande data is niet meer mogelijk. Je kunt per mail aan academie@aloysiusstichting.nl je interesse voor deze Masterclass kenbaar maken. Indien er voldoende interesse is, starten we een nieuwe groep.

----------------------------------------------------------

In samenwerking met NCOI Opleidingen biedt Aloysius je de mogelijkheid om deel te nemen aan de incompany Masterclass Organisatie & Cultuur. Op deze pagina vind je praktische informatie en kun je je inschrijven.

Data en tijden
Kick-off woensdag 27 november 2019 van 14.30 - 16.30 uur
Lesdag 1 dinsdag 14 januari 2020 van 10.00 - 16.00 uur
Lesdag 2 maandag 2 maart 2020 van 10.00 - 16.00 uur
Lesdag 3 donderdag 16 april 2020 van 10.00 - 16.00 uur
Lesdag 4 donderdag 11 juni 2020 van 10.00 - 16.00 uur

NDC Den Hommel, Kennedylaan 9 in Utrecht.

Aantal deelnemers

Max. 15 deelnemers per groep. Indien er veel animo is, wordt bekeken of het mogelijk is deze Masterclass nogmaals aan te bieden.

Studiemateriaal en -belasting

Het studiemateriaal voor de Masterclass wordt op jouw werkadres afgeleverd. Het is goed om vooraf te weten dat Engelse literatuur onderdeel is van het studiemateriaal. En dat de studiebelasting per lesdag ongeveer 10 uur is.

Online leeromgeving: e-Connect

Tijdens de opleiding wordt gebruik gemaakt van de online leeromgeving van NCOI, genaamd e-Connect. De inloggegevens hiervoor ontvang je per e-mail van NCOI (info@mijn-econnect.nl, houd hiervoor ook je spam in de gaten). In e-Connect vind je alle praktische informatie over de lesdagen en -tijden en kunnen deelnemers contact opnemen met elkaar en de docent. Daarnaast vind je hier informatie over het lesprogramma, waaronder de voorbereiding voor de lesdagen.

Examen

De Masterclass wordt afgerond met een eindopdracht (niet verplicht). De docent zal hier tijdens de lesdagen meer informatie over verstrekken. Ook in e-Connect is hier meer informatie over te vinden. Bij het positief afronden van de eindopdracht ontvang je een diploma.

Vraag namens de docent

Om de inhoud van de Masterclass nog meer op maat aan te kunnen bieden, loopt de docent graag een dag mee op een of meerdere Aloysiuslocaties. Indien je hiervoor openstaat, kun je dit aangeven in het inschrijfformulier. De docent neemt dan eventueel contact met je op.

Inschrijven: