Nieuwe wervingssite Werken bij Aloysius

10 januari 2019

WerkenbijAloysius.nl is de nieuwe website van de Aloysius Stichting. (Aankomend) onderwijsprofessionals vinden op dit nieuwe platform alle vacatures op onze scholen bij elkaar.

Eén platform
Op de nieuwe website Werken bij Aloysius stellen we ons kort en krachtig voor: wie zijn wij, op welke scholen kun je bij ons aan de slag en wat zijn de ervaringen van onze medewerkers? Iedereen die zich oriënteert op werken voor één van onze scholen, vindt op de website alle informatie voor een goede eerste indruk.

Maar: kennismaken doen we natuurlijk liever persoonlijk. Na online solliciteren, is een ontmoeting snel geregeld als een goede match met onze organisatie mogelijk is.

tekst loopt door onder de afbeelding

Prima startersbegeleiding

Starters krijgen bij ons prima begeleiding. We bieden een uitgebreid cultuurprogramma om kennis te maken met ons onderwijs en onze organisatie en onderwijsmedewerkers krijgen een eigen ‘buddy’ voor advies en ondersteuning. Eenmaal bij ons aan de slag, krijg je alle kans om kennis en ervaring te verbreden of te verdiepen.

Volop ontwikkelingskansen

Net als voor veel andere onderwijsorganisaties is het voor Aloysius belangrijk om zich prominenter te profileren als aantrekkelijk werkgever. Deze nieuwe website hoort daarbij, maar we doen meer. Zo werken we intensief samen met hogescholen, geven stagiair(e)s leerwerkmogelijkheden en bieden onze eigen medewerkers volop scholings- en ontwikkelingskansen. Zij-instromers kunnen snel en flexibel hun onderwijsbevoegdheid halen.

Werken bij Aloysius? Bezoek de website!

Kijk op werkenbijaloysius.nl voor alle actuele vacatures (en méér).