Welkom collega's van De Gunningschool!

22 augustus 2019

Sector Noord & Gesloten Onderwijs staat aan de start van het schooljaar 2019-2020 en dat betekent dat de overstap van de Haarlemse Gunningschool naar de Aloysius Stichting rond is. Wij heten onze nieuwe collega's van harte welkom!

Prof dr. Gunningschool

De Gunningschool is een kleine school met ongeveer 90 leerlingen aan de rand van de Planetenwijk in Haarlem Noord. Onder leiding van directeur Barbara de Munnik, biedt de school kinderen van vijf tot dertien jaar kleinschalig speciaal onderwijs met intensieve begeleiding en een heldere structuur.

De Gunningschool viel eerder binnen de Dunamare Onderwijsgroep, maar heeft per 1 augustus 2019 de overstap naar de Aloysius Stichting gemaakt. Aloysius biedt een setting waarin de Gunningschool helemaal op zijn plek is en waarin de leerlingen volop zullen profiteren van de aanwezige expertise.

Kennismaking

De komende maanden maken onze nieuwe collega's van de Gunningschool nader kennis met de Aloysius Stichting en sector Noord & Gesloten Onderwijs. In september nemen ze deel aan het Aloysius cultuurprogramma en ontmoeten zij alle sectorcollega's tijdens de sectordag op woensdag 18 september.