Herstart vso-scholen

25 mei 2020

In de persconferentie van vorige week is duidelijk geworden dat het kabinet onder andere heeft besloten dat onze scholen voor voortgezet speciaal onderwijs (vso) vanaf dinsdag 2 juni weer open kunnen.

Hoe verder

Het Landelijk Expertise Centrum Speciaal Onderwijs (LECSO) heeft samen met de PO-Raad het protocol ontwikkeld voor de heropening van de vso-scholen.

• Onze school gaat zo goed mogelijk het protocol en de RIVM-maatregelen volgen.
  • Een van de afspraken is dat we net als in het voortgezet onderwijs 1,5 meter afstand bewaren tussen alle personen.
  • Onze vso-schoolteams maken samen met de MR (werk)afspraken over de heropening van de school.

Oudercommunicatie

De locatiedirecteur, coördinator en/of mentor neemt zo snel mogelijk contact op met de betrokken ouders/verzorgers.

Ook voor de komende tijd wensen we iedereen heel veel succes om deze crisis het hoofd te bieden. Wij zijn ervan overtuigd dat ons dit samen gaat lukken!