Johan Van Triest bestuurder van Aloysius

01 maart 2021

Afgelopen jaar hebben wij Johan van Triest benoemd als voorzitter van het college van bestuur van de Aloysius Stichting. Per 1 maart heeft Johan heeft het stokje overgenomen van Hans Kelderman, die zich vele jaren onvoorwaardelijk heeft ingezet voor onze stichting en van grote betekenis is geweest voor sterk onderwijs voor onze leerlingen.

Afscheidsreceptie
De laatste werkdag van Hans Kelderman konden we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Vanwege de coronamaatregelen hebben we daarom een online afscheidsreceptie georganiseerd. Hierbij waren het amt, de locatiedirecteuren, de rvt, gmr en een aantal externe relaties uitgenodigd.

"Aloysius is uitgegroeid van een sociaal-maatschappelijke organisatie naar de pedagogische organisatie van nu. Ik hoop dat dat Aloysius 2.0 is, en dat jullie onder leiding van Johan naar Aloysius 3.0 kunnen groeien”, zo vertelde Hans Kelderman op zijn laatste werkdag.

Succes
Wij wensen Johan heel veel succes in zijn nieuwe rol als bestuurder van Aloysius. Op koers naar een betekenisvolle toekomst voor onze leerlingen!

Met vriendelijke groet,

Jos Sweers