Sluiting s(b)o- scholen vanaf 20 december

15 december 2021

Op dinsdag 14 december was er weer een persconferentie. Hierbij werd onder andere duidelijk dat de basisscholen aankomende week gesloten zijn en de avondlockdown wordt verlengd.

20 tot en met 24 december

Vanaf maandag 20 december tot en met vrijdag 24 december moeten scholen in het basisonderwijs, speciaal (basis) onderwijs en de buitenschoolse opvang (bso) dicht. Onze locatiedirecteuren kunnen ervoor kiezen om open te blijven voor de noodopvang van kwetsbare kinderen, en kinderen van ouders met een cruciaal beroep.

Oudercommunicatie
Onze locaties overleggen met het team, de mr en de regiodirecteur wat het beste werkt voor onze leerlingen en ouders/verzorgers. De locatiedirecteur, coördinator en/of mentor neemt zo snel mogelijk contact op met de betrokken ouders.

Waardering
Zoals iedereen in Nederland, kijken wij bij de Aloysius Stichting ook terug op een pittig ‘coronajaar’. Daarom spreken wij onze waardering en dankbaarheid uit voor uw vertrouwen in onze medewerkers.

Wij wensen u en uw naasten prettige feestdagen en een Gezond 2022.

Hartelijke groet, namens het uitvoerend bestuur