Toekomstbestendig onderwijs in Weert

24 januari 2022

Toekomstbestendig onderwijs (T-BOW): daar gaan we voor als so en vso Widdonckschool Weert. Als team werken we aan steeds beter onderwijs, dat we slim organiseren en dat maximaal bijdraagt aan leer- en werkgeluk.

Van betekenis zijn
Zowel de leerlingen als collega’s worden gelukkig van het feit dat we betekenisvol zijn voor een ander. Dit schooljaar zetten we ons in voor KiKa (de stichting die strijdt tegen kinderkanker) en samen proberen we zoveel mogelijk geld in te zamelen. Dat doen we door op 24 juni mee te fietsen met de Giro de KiKa Classico in Italië.

Doe ook iets voor een ander en steun ons!

Ons fietsteam, hieronder op de foto van links naar rechts: Gerard Lormans, Rick van de Plaat, Rick Coenen, Nikkie Verdonschot en Nick Wijnhoven, is nog op zoek naar sponsoren. Wil je de actie graag steunen van het fietsteam van Widdonckschool Weert, kijk dan op de website van Giro di KiKa. Kijk voor meer info en hoe je de actie van Widdonckschool Weert kunt steunen

• Meer informatie over ons onderwijs, onze projectdagen en T-Bow vind je in onze flyer. Klik hier.