Peter Mol overleden

15 augustus 2022

Heel verdrietig maar dankbaar voor zijn onvoorwaardelijke inzet, hebben wij kennisgenomen van het overlijden van onze oud-directeur Peter Mol.

Peter was tot en met 2017 directeur van Gedragpunt, Scholing en Advies, het expertisecentrum voor gedrag en onderwijs. In Peter verliezen wij een bevlogen vakman die altijd het beste voor onze leerlingen en collega’s wilde realiseren. Ook na zijn pensioen ging Peter steeds uit van hetgeen wél kan, de kansen. Optimistisch en met verstand van zaken. Wij zullen hem missen.

Wij wensen zijn vrouw Marlies en dierbaren veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

Johan van Triest, voorzitter college van bestuur, en alle medewerkers van de Aloysius Stichting.