Samen betekenisvol leren!

13 maart 2023

Afgelopen week ontvingen de netwerkpartners van onze scholen in de regio’s Oost en Zuid een speciale editie van de bekende regiokrant. Hierin vertellen directeuren waar zij met hun teams op focussen richting 2025.

Samenwerking

Voorafgaand maakten de scholen een uitgebreide analyse van wat er binnen en buiten de schoolmuren speelt en hoe zij zo goed mogelijk kunnen aansluiten bij wat hun leerlingen in hun regio nodig hebben. Samenwerking met netwerkpartners is hierbij heel belangrijk.

In gesprek

De komende tijd gaan regiodirecteuren en schooldirecteuren in gesprek met gemeenten en partners in de samenwerkingsverbanden passend onderwijs over hoe wij het samen nog beter kunnen doen voor de kinderen en jongeren in die regio. De regiokranten zijn het vertrekpunt voor die gesprekken en bijeenkomsten.

Meer lezen? Je vindt de regiokranten hier!

Cover Zuid Cover Oost
Katern Midden-Limburg Katern Nijmegen