Online registreren

Voor aanmelding bij één van onze scholen in regio West of Zuid is het nodig dat u uw zoon of dochter éérst registreert via onderstaand formulier. U geeft de voorkeur aan voor één van onze scholen. U ontvangt via e-mail een automatische bevestiging van uw registratie.

Wij bekijken daarna of deze school het beste aansluit bij de onderwijs- en ondersteuningsbehoeften van uw kind. Wanneer dit het geval is, dan worden de gegevens doorgestuurd naar deze school. Wanneer dit niet het geval is, dan krijgt u een ander advies. De betreffende school neemt hierover persoonlijk contact met u op.

Let op: deze registratie is geen aanmelding op een van onze scholen. Wij nemen eerst contact met u op en gaan graag samen in gesprek over de beste plek voor uw zoon of dochter. Inschrijven doet u - na registratie - uiteindelijk bij de school van uw keuze. Ga naar het formulier >>>