Nieuwe editie 'Sterk onderwijs voor een betekenisvolle toekomst'

17 mei 2021

Deze week verschijnt een nieuwe editie van de informatiekrant 'Sterk onderwijs voor een betekenisvolle toekomst'. In deze krant laten we graag zien hoe wij onze koers sámen met onze partners van onderwijs, jeugdhulp, samenwerkingsverbanden, overheden en bedrijfsleven in praktijk brengen. Belangrijk, omdat wij het als Aloysius niet alleen kunnen. Alleen mét partners kunnen wij onze leerlingen de beste onderwijs(zorg) bieden die zij verdienen.

In deze editie...
In deze editie van de informatiekrant zoomen we in op de samenwerking met andere scholen, gemeenten en bedrijven in de verschillende regio’s waarin we in Noord-Brabant en Limburg actief zijn. Hoe zorgen we ervoor dat onze leerlingen met certificaten of een diploma goed doorstromen naar het mbo? Hoe bereiden we jongeren die uitstromen naar arbeid daar zo goed mogelijk op voor? Dat vertellen onze scholen voor het voortgezet speciaal onderwijs én hun netwerkpartners in deze editie.

Nieuwsgierig? Klik hier voor de digitale versie.