Wij hebben zorg voor ieder ander, met name voor hen die het moeilijker hebben dan wijzelf en dat doen wij door volhardend te zijn in onze betrokkenheid.

Hulpteam Aloysius - Hulp en advies bij geldzorgen

Veel gezinnen in Nederland kunnen de rekeningen niet meer betalen. Dat is niet gek. Het leven is veel duurder geworden. Eten, drinken en kleren kosten meer. En veel mensen maken zich zorgen over de hoge energierekening.

Heeft u ook geldzorgen?

Dan kunt u misschien geen schoolspullen, gymschoenen of sportclub betalen. Dat zorgt voor stress. Bij u en uw kind. Daarom helpen we graag. Bel met ons hulpteam: dit helpt oplossingen vinden.

Privacy

Als u contact met ons opneemt dan vragen we om een aantal persoonsgegevens, zodat we u kunnen helpen. Bij het gebruik van deze persoonsgegevens houden we ons aan de eisen die de wet daaraan stelt (AVG). Download hier onze privacyverklaring (pdf).

Neem contact met ons op

Vanaf 1 november 2022 is het hulpteam op werkdagen bereikbaar van 09:00 uur – 17:00 uur (behalve op woensdag) via 0252 74 50 23 of hulpteam@aloysiusstichting.nl.

Over de Aloysius Stichting

Het hulpteam is van de Aloysius Stichting. Dit is de stichting waarbij de

school van uw kind hoort. Het team helpt leerlingen, ouders en medewerkers die geldzorgen hebben. Meer informatie over Aloysius: