Leren met hoofd, hart en handen bij de Savioschool

30 november 2022

Ook op onze Savioschool in Hillegom werken we er hard voor om een plek te zijn waar kinderen graag komen om te leren en ontwikkelen. Om aan de omgeving van de school een goed beeld te kunnen geven van hoe wij als sbo-school werken, hebben we dat wat we nu al doen, vastgelegd in een schoolfilm. We zijn trots op het resultaat. De film laat zien wat wij belangrijk vinden als sbo-school en waar we voor staan.

Brede school

Tegelijkertijd zijn we ook enorm in ontwikkeling. Van thematisch onderwijs tot aan dynamische schooldag; as we speak zijn we dit aan het vormgeven. Ook binnen de context van onze Brede School ontwikkelen we door. In de nabije toekomst wordt de schoolfilm er nog mee aangevuld. Als dat gebeurt, zullen we dat zeker weer delen. Maar in het kader van stiltaan bij successen en trots zijn op wat we doen in het onderwijs, delen we nu eerst graag deze film.