Erepenning voor De Leidse Buitenschool!

05 oktober 2022

Afgelopen week (26 t/m 30 september) was het feestweek op De Leidse Buitenschool wegens het 100-jarig bestaan van de school! De week werd afgetrapt met de feestelijke opening van een prachtige kookstudio. Dinsdag mochten leerlingen en teamleden op de foto in oude 'Ot en Sien' kleding achter een houten leerlingtafel van vroeger. Woensdag kwam 'Circus Kristal' de hele dag op school. De leerlingen hebben genoten van schminken, goochelen, op bijzondere manier bellenblazen en verschillende circusacts kunnen oefenen zoals jongleren, fietsen op een éénwieler, lopen op een grote bal en nog veel meer!

De receptie ter ere van het 100-jarig bestaan vond plaats op donderdag 29 september. Terwijl directeur Tessa van de Griend bezig was met haar speech voor een volle aula komen burgemeester Cornelis Visser en wethouder Jacco Knape plotseling binnen.. De burgemeester kwam namelijk de gemeentelijke erepenning uitreiken aan De Leidse Buitenschool!

Klik op de video hieronder om de uitreiking van de erepenning te bekijken.