Welkom nieuwe rvt-leden

09 januari 2024

Vanaf 1 januari 2024 heeft de Aloysius Stichting 3 nieuwe leden in de raad van toezicht.

Wervingsprocedure
Vanwege het vertrek van Nathalie van Berkel en Martijn Tubbergen in 2023 en het aankomende vertrek van Luc Greven per 1 september 2024, is de raad van toezicht afgelopen najaar een wervingsprocedure gestart voor drie nieuwe toezichthouders.

Unaniem

Meerdere goede kandidaten hebben zich gemeld, maar de raad heeft unaniem gekozen voor Willem van den Adel, Corien van Starkenburg en Milio van de Kamp.

Wat doet de rvt?
De raad van toezicht keurt de begroting, het jaarverslag en het strategisch meerjarenplan (onze koers) goed. Door goed te kijken naar hoe dit beleid vertaald wordt in de praktijk, houdt de raad toezicht op het reilen en zeilen binnen de Aloysius Stichting.

De rvt en het uitvoerend bestuur kijken uit naar een fijne samenwerking.