Op de mat: het jaarmagazine van Aloysius

12 februari 2024

Voor onze netwerkpartners maakten we ook dit jaar weer een printed magazine. Het staat ramvol inspirerende interviews, portretten van leerlingen en medewerkers, prachtige verhalen uit de praktijk, waardevolle data en QR-codes naar verdiepende info. Onze visie, missie, onderwijsvisie én koers Sterk onderwijs voor een betekenisvolle toekomst staan centraal.

Als communicatieteam Wim Nederlof, Ed Polderman, Lieke Verstegen en Carina Prudon de Castro, Jasper Budel (en zijn collega’s van Budelinc - solutions créatives die de prachtige vormgeving voor hun rekening namen!) en Anne-Marie Veldkamp (formule en redactie) delen we de mooie verhalen van Aloysius-collega’s natuurlijk graag.

Dank aan Tanja Borchert voor haar scherpe redactionele oog. En aan de fotografen met wie we deze keer weer samenwerkten voor het pakkende beeld: Maartje van Berkel, Jeroen Jazet, Frank Meester, Marieke Wijntjes, Rob Voss, John Peters en Peter Valckx. En onze vaste partner voor prachtig en milieuvriendelijk drukwerk was ook deze editie: Drukkerij Kempers BV. Wat ons betreft is het weer een uitgave geworden om heel trots op te zijn!

Lees hier het hele jaarmagazine online!