Het nieuwe jaarmagazine is onderweg

21 januari 2020

Alle medewerkers, relaties, ouders en verzorgers ontvangen deze week het jaarmagazine op de deurmat. Vanaf volgende week is het magazine ook als download beschikbaar via alle (school)websites en intranet.

Milieuvriendelijk geproduceerd

Met Drukkerij Kempers kiezen we voor milieuvriendelijk geproduceerd drukwerk. Kempers werkt met volledig gifvrije fullcolour inkten die Cradle to Cradle gecertificeerd zijn. Met het waterloze offset systeem besparen ze grote hoeveelheden drinkwater, papier en inkt. Kempers gebruikt ook geen chemicaliën en produceert hierdoor veel minder afvalstoffen.

Ontwerp en redactie
Budelinc maakte het visuele concept en het ontwerp, voerde de beeldredactie en verzorgde de productie. Ze werkten hierin nauw samen met AMV tekst & communicatie die tekende voor de bladformule en redactie.

Geen magazine ontvangen?

Mail communicatie@aloysiusstichting.nl voor een papieren exemplaar.