Scholen gesloten tot en met dinsdag 28 april

01 april 2020

Het kabinet heeft opnieuw crisisoverleg gevoerd over de coronacrisis. In de persconferentie van gisteravond is duidelijk geworden dat het kabinet onder andere heeft besloten dat de scholen in Nederland ook na 6 april gesloten blijven.

Scholen blijven gesloten

Alle scholen in Nederland zijn sinds maandag 16 maart gesloten. Deze sluiting is nu verlengd tot en met dinsdag 28 april met eventueel aansluitend de geplande meivakantie.

Hoe verder

De afgelopen tijd hebben onze scholen een alternatief onderwijsprogramma voor onze leerlingen uitgewerkt. Vandaag is er overleg met het team over de aanpak in de aankomende weken.

Oudercommunicatie

De locatiedirecteur, coördinator en/of mentor neemt zo snel mogelijk contact op met de betrokken ouders/verzorgers.

Ook voor de komende tijd wensen we iedereen heel veel succes om deze crisis het hoofd te bieden. Wij zijn ervan overtuigd dat ons dit samen gaat lukken!

Vraag/antwoord

Klik hier voor onze pagina met veelgestelde vragen.