Lid raad van toezicht

16 april 2020

De Aloysius Stichting zoekt een zesde lid voor de Raad van Toezicht (portefeuille Auditcommissie).

Waardegericht Toezichthouden

De Raad van Toezicht is werkgever en sparringpartner voor het College van Bestuur. Tevens bewaker van de missie en cultuur van de organisatie. Vult de toezichthoudende rol op een waardengerichte manier in.

• Als lid van de Auditcommissie brengt u een bedrijfskundige of juridische achtergrond.
  • Bij voorkeur kennis van en/of inzicht in de Turkse, Marokkaanse, Surinaamse of Antilliaanse cultuur.
  • U heeft strategisch inzicht en een goed gevoel voor de rol van de toezichthouder: positief kritisch, gericht op samenwerking in en staat tot onafhankelijke oordeelvorming. Daarbij een ondernemende en proactieve persoonlijkheid.
  • U past bij Aloysius Stichting als u affiniteit heeft met jeugd, het speciaal onderwijs en de waarden van de organisatie.

Download hier meer informatie en contactgegevens (pdf).

Reageren kan tot en met 30 april 2020.