Aloysius draagt bij aan afstandsonderwijs Grootfontein in Namibië

17 april 2020

Rutger Groen, Bjorn Kloostra en Ruud van de Rakt zijn in de week van 14 tot en met 20 maart 2020 naar Grootfontein afgereisd om de school te ondersteunen met de inzet van ICT in het onderwijs.

Coronavirus

Toen het team van Aloysius op zaterdag 14 maart in de namiddag in Grootfontein aankwam werd ook de eerste coronabesmetting in Namibië geconstateerd. Hierop is door het Agri College besloten om de school voor kinderen direct te sluiten door de voorjaarsvakantie met een week te vervroegen.

Ondanks alle onzekerheid van het coronavirus voor ons bezoek, gaf het ons ook de unieke mogelijkheid om de hele week samen met alle leerkrachten te trainen in het gebruik van iPads voor het onderwijs. Lees hier het hele artikel >>>