Aloysius Stichting gunt aanbesteding ICT aan Ictivity

14 juli 2020

De komende vier jaar verzorgt Ictivity de ICT voor de Aloysius Stichting. Vanwege coronamaatregelen ondertekenden beide partijen vorige week de overeenkomst tijdens een overleg via Teams. De aanbesteding is voor Aloysius begeleid door DiVetro en verliep volgens een Best Value Procurement-procedure, en betreft een samenwerking voor in ieder geval 4 jaar.

Toekomstbestendige digitale werkplek
Aloysius gaat gebruikmaken van een digitale werkomgeving waarmee medewerkers vanuit één centrale plek toegang hebben tot alle informatie, benodigde applicaties en documenten. Daarnaast wordt Ictivity verantwoordelijk voor het beheer van de werkplek en het netwerk en verzorgt het bedrijf structureel ondersteuning op locatie en centrale ondersteuning via de servicedesk.

Ontzorgen van het onderwijs
ICT is een belangrijke randvoorwaarde in het onderwijs: je moet ongestoord en veilig kunnen werken, zonder gehinderd te worden door techniek. Daarom streven wij ernaar om onderwijs en de ondersteuning voor onze medewerkers continu beter en slimmer te maken. ICT speelt een cruciale rol om een passend onderwijsaanbod te realiseren. Hierdoor profiteren ook onze 3.600 leerlingen van deze samenwerking. ICT is er niet alleen voor het gebruik van iPads in de klas, maar bijvoorbeeld ook voor onderwijs op afstand, VR en digitale vloeren.

Lees meer op de website van Ictivity