Benoeming voorzitter college van bestuur

02 december 2020

Wij zijn blij te kunnen melden dat wij Johan van Triest per 1 maart 2021 hebben benoemd als voorzitter van het college van bestuur van de Aloysius Stichting.

Johan volgt Hans Kelderman op, die per 1 maart 2021 stopt als voorzitter van het college van bestuur. Vanaf januari maakt Johan van Triest kennis met de medewerkers van Aloysius. Ongetwijfeld gaat ook u hem ontmoeten.

Na zijn inwerkperiode neemt Johan het stokje over van Hans, die zich vele jaren onvoorwaardelijk heeft ingezet voor onze stichting en van grote betekenis is geweest voor sterk onderwijs voor onze leerlingen. Op een later moment wordt uiteraard stilgestaan bij het afscheid van Hans.

Voor velen in het speciaal onderwijs, is Johan van Triest geen onbekende. Zo was hij directeur-bestuurder bij Yulius onderwijs, werkte als directeur bij BMC en deed eerder als extern adviseur ook opdrachten voor onze stichting. Hij kent Aloysius dus al goed.

Wij hebben Johan leren kennen als een betrokken en enthousiast mens en zien uit naar zijn komst als bestuurder van Aloysius!

Met vriendelijke groet,

Jos Sweers