Container onderweg naar Namibië

01 juni 2021

Ook dit jaar sturen we een container met meubels, inrichting praktijklokalen en digitale middelen naar onze partnerschool in Namibië. Hiermee gunnen we onze spullen een tweede leven én de Afrikaanse jeugd in Grootfontein betere toekomstkansen!

Vele handen maken licht werk

Op 26 mei is de container geladen met een donatie van de gemeente Sint Anthonis (natuurkunde praktijklokaal-inrichting en digiborden), en inventaris van De Korenaer uit Stevensbeek. De container werd binnen 2 uur geladen door de collega’s van De Korenaer Deurne en Stevensbeek samen met de financiële staf Zuid en een aantal vrijwilligers.

Onderweg

De container is ondertussen in Rotterdam aangekomen en wordt vandaar verscheept naar Walvisbaai. Het verdere transport wordt verzorgd door onze partnerschool in Grootfontein.

Op naar de volgende...

Dit is weer een mooie bijdrage voor de verbetering van het onderwijs in Grootfontein. De volgende container staat gepland voor begin september. Er zijn al toezeggingen gedaan voor digiborden, iPads en meubilair van verschillende Aloysiusscholen. Suggesties zijn altijd welkom.

Meer informatie en aanmeldingen

Neem contact op met rutger.groen@aloysiusstichting.nl en/of ruud.vanderakt@aloysiusstichting.nl.