Gezocht locatiedirecteur: volgende stap in je carrière?

08 juni 2021

Ben jij toe aan een volgende stap in je carrière? Als locatiedirecteur van een Aloysiusschool bied je onze leerlingen het sterke onderwijs dat zij verdienen en sluit je aan bij hun belevingswereld, talenten en toekomstkansen.

Vacatures locatiedirecteur

Heb jij interesse in de mooiste baan bij de leukste onderwijsorganisatie van Nederland? We hebben op dit moment vacatures bij:

Jij zorgt voor een fijne werksfeer
Als locatiedirecteur zet je jouw school op de kaart. Je bent een onderwijskundig leider en zorgt voor een fijne werksfeer. Je werkt vanuit de kernwaarden kracht, onvoorwaardelijkheid en passie. Uiteraard ben je zichtbaar en benaderbaar voor het team, leerlingen, ouders en de netwerkpartners in onder meer onderwijs en jeugdhulp.

Solliciteren

Je kunt vanaf nu solliciteren op bovenstaande vacatures. Meer informatie en contactgegevens vind je op Werkenbijaloysius.nl.