Bouw De Vaandel Onderwijs- en Expertisecentrum gestart

15 oktober 2021

Op dinsdag 12 oktober werd op feestelijke wijze de start van de bouwwerkzaamheden op De Vaandel in Heerhugowaard gevierd. De bouw van het Onderwijs- en Expertisecentrum van Heliomare en de Aloysius Stichting is voor de zomervakantie van 2021 gestart.

Handafdrukken
In het bijzijn van een klein aantal genodigden van gemeente Heerhugowaard, Heliomare en de Aloysius Stichting zette een leerling van Heliomare De Ruimte, haar handafdrukken in cement van een tegel. Daarmee werd het startmoment vereeuwigd. De tegel krijgt een plek in het gebouw.

Rondleiding
Na de officiële woordjes volgde een rondleiding waarbij Donald van der Veen, van Stichting Maatschappelijk Vastgoed en architect Nanine Carree aan de genodigden over het ontwerp en de uitvoering vertelden.

Meer weten?