Subsidie voor Future Me 2.0

23 augustus 2022

Geweldig nieuws dat de leerlingen van Scholengemeenschap Harreveld kunnen (door)groeien dankzij Future Me!

Sterk in de maatschappij
Naast het diplomagerichte vakonderwijs willen we zorgen dat onze leerlingen sterk in de maatschappij staan. Future Me helpt hen om als persoon steeds meer in hun eigen kracht te komen. In 2021 zijn we met dit programma gestart.

Aanvraag subsidie gehonoreerd
De aanvraag ‘Future Me 2.0’ is door het Fonds Cultuur Participatie gehonoreerd. Stichting Het Binnenstebuiten krijgt € 125.000 subsidie van het Fonds voor Cultuurparticipatie voor de uitvoering van Future Me 2.0. De commissie roemde in de beschikking de vernieuwende aanpak waarin kunst- en cultuuronderwijs met het zorgdomein gecombineerd worden.

Over Future Me
In het jaarmagazine van de Aloysius Stichting vertelde Sunyoung Glebbeek, kunstenaars en professionals van de school meer over hun ervaringen. Klik hier om het artikel te lezen.

Meer weten?

Lees hier het persbericht.