De Latasteschool zamelt geld in voor deelnemer Tour du ALS

30 januari 2018

De opbrengsten van de jaarlijkse kerstmarkt bij de Latasteschool worden gedoneerd aan een goed doel/initiatief. Ieder jaar kiest de school een ander lokaal doel en/of initiatief. De keuze viel dit jaar op Wiel Peeters uit Horn en zijn deelname aan de Tour du ALS.

Afgelopen vrijdag, 26 januari, overhandigden een afvaardiging van de Latasteschool in Horn een cheque aan Wiel Peeters. Wiel gaat deelnemen aan de Tour du ALS, met als doel geld in te zamelen voor onderzoek naar de oorzaak van ALS.

Mooie opbrengst

“Als school zijn wij trots op onze leerlingen, die het mogelijk gemaakt hebben dat wij een cheque van 500 euro hebben kunnen overhandigen”, zegt directeur Ruud van Hertum. “Wij wensen Wiel dan ook heel veel succes met het beklimmen van de berg, we gaan hem zeker volgen!”