Nieuwe Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg opent de deuren

03 augustus 2015

Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg in Roermond is klaar voor gebruik. De ‘zorgtak’, van de Mutsaersstichting draait al, de ‘onderwijstak’ begint in het nieuwe schooljaar op 31 augustus.

Aloysiusscholen SO De Spoorzoeker en VSO De Ortolaan/OPDC worden gehuisvest in Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg, hiermee zeggen ze de locaties aan de Charles Ruysstraat en de Sloet van de Beelestraat vaarwel.

Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg is een samenwerking van Aloysius Stichting, de Wijnberg, Mutsaersstichting en Samenwerkingsverband Midden-Limburg VO. Deze samenwerking is uniek te noemen.

Alle organisatie delen het geloof in de ontwikkelingskracht van kinderen en jeugdigen. Ieder kind/jeugdige heeft talent en dromen en samen worden deze dromen verwezenlijkt. Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg is er voor kinderen en jeugdigen van 0-23 jaar.

Een integraal onderwijs/zorgplan en een systeemgerichte aanpak, dat zorgt ervoor dat kinderen en jongeren – naar eigen mogelijkheden – zich kunnen ontwikkelen en zich kunnen voorbereiden op hun toekomstige positie in de samenleving.

Het adres is: Kasteel Hillenraedstraat 36 (6043 HK) in Roermond. Telefoon: 0475 - 320 805.