Nieuw schooljaar van start

01 september 2015

De zomervakantie zit er weer op en ruim 190 leerlingen starten vanaf deze week aan een nieuw schooljaar in Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg. Leerlingen van de Wijnberg, SO De Spoorzoeker en VSO De Ortolaan nemen hiermee afscheid van de tijdelijke huisvesting in Wessem en Roermond.

Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg biedt naast onderwijs ook zorg. Een unieke samenwerking tussen de Aloysius Stichting, de Wijnberg, Mutsaersstichting en Samenwerkingsverband Midden-Limburg VO.

Alle organisaties delen het geloof in de ontwikkelingskracht van kinderen en jeugdigen. Ieder kind/jeugdige heeft talent en dromen en samen worden deze dromen verwezenlijkt. Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg is er voor kinderen en jeugdigen van 0-23 jaar.

Een integraal onderwijs/zorgplan en een systeemgerichte aanpak, dat zorgt ervoor dat kinderen en jongeren – naar eigen mogelijkheden – zich kunnen ontwikkelen en zich kunnen voorbereiden op hun toekomstige positie in de samenleving. Meer weten? Neem contact op via 0475 - 320 805.