Aloysius is ISO gecertificeerd

11 december 2015

Begin november heeft Certiked (onze externe certificeringspartner) een positief advies gegeven voor de ISO 9001 : 2008 certificering van Aloysius. Deze week hebben we het certificaat mogen ontvangen!

Doel

Hiermee kunnen we als Aloysius aantonen dat wij onze processen systematisch benaderen, de leerling centraal stellen, voortdurend werken aan het verbeteren van onze dienstverlening (en kwaliteit) en in staat zijn om betrouwbare resultaten te rapporteren.

KSO

Het ISO 9001:2008 certificaat geeft ons groen licht voor het inzetten van het andere traject: het verkrijgen van het keurmerk voor de Kwaliteitsnorm Speciaal Onderwijs. Hiermee voldoen we ook aan de eisen die onze eigen branche aan ons stelt.

Ambitie

Onze ambitie is dat ouders, leerlingen en andere stakeholders voldoende vertrouwen in Aloysius hebben en graag gebruik maken van onze diensten.

Dit succes is voor ons een sterke motivatie om door te ontwikkelen (en te borgen), en te blijven werken aan kwaliteit en professionaliteit.

Ellen Ros

Projectleider Kwaliteit en Onderwijsontwikkeling