Magazine: Aan de slag met gedrag

01 april 2016

Onze ondersteuningsdiensten Triade, Gedragpunt en Aloysius West hebben samen een nieuw magazine uitgebracht: Aan de slag met gedrag. In dit magazine vertellen de ondersteuningsdiensten wie ze zijn en wat ze precies doen. Wat hebben leerlingen Jeroen, Stan en Tristen gehad aan hun training? Wat leerden Saskia, Zita en Inge van hun coaching? Hoe kreeg stagecoach Evelien thuiszitters weer naar school? En wat is het trainingsaanbod voor 2016?

Onze ondersteuningsdiensten

De Aloysius Stichting helpt vanuit de ondersteuningsdiensten Gedragpunt, Triade en Aloysius West passend onderwijs vorm te geven in diverse samenwerkingsverbanden. De experts van de ondersteuningsdiensten begeleiden en adviseren leerlingen, leerkrachten en schoolteams, en geven daarnaast scholing en advies op maat.

Veel leesplezier

Het nieuwe magazine Aan de slag met gedrag is ook online te lezen. Klik hier voor een bladerbaar PDF. Wij wensen je veel leesplezier. Kijk voor meer inspiratie en informatie op de website: www.ondersteuningsdiensten.nl.