Aloysius Stichting gunt aanbesteding telefonie aan VodafoneZiggo

16 juni 2017

De komende vier jaar verzorgt VodafoneZiggo de vaste en mobiele telefonie voor de Aloysius Stichting. Beide partijen bekrachtigden vorige week de eerder getekende overeenkomst. Het contract voorziet in aansluiten van ongeveer 650 mobiele telefoons en 100 vaste verbindingen -voor circa 42 locaties- op het netwerk van VodafoneZiggo.

Links Hans Kelderman (voorzitter college van bestuur, Aloysius). Rechts Koen Wezenberg (directeur corporate sales, VodafoneZiggo).

Vast en mobiel

De Aloysius Stichting biedt leerlingen en medewerkers een inspirerende, krachtige en flexibele leer- en werkomgeving: draadloos, onafhankelijk van tijd en plaats, ieder vanaf zijn eigen pc, laptop, tablet of smartphone. Via een Europese aanbesteding zocht Aloysius een partner om haar behoefte voor een laagdrempelige bereikbaarheidsoplossing op het gebied van vaste en mobiele telefonie te realiseren.