Voorlichtingsavond Pabo Windesheim

23 juni 2017

De Aloysius Stichting en Hogeschool Windesheim ontwikkelen gezamenlijk een uitdagend leerwerktraject. Studenten lopen hierbij een betaalde stage bij een Aloysiusschool en behalen tegelijkertijd een hbo-bachelordiploma aan de Lerarenopleiding Basisonderwijs (Pabo) van Windesheim in Almere.

Hoe werkt dat?

De studenten bezoeken twee tot tweeënhalve dag de opleiding. Daarnaast krijgen ze voor één tot twee dagen per week een aanstelling bij de Aloysius Stichting om hun vaardigheden in de praktijk te brengen.

Baangarantie

Aloysius en Windesheim werken nauw samen om studenten te ondersteunen in hun ontwikkeling. Aloysius gaat zelfs verder, door ze een baangarantie te bieden als de opleiding positief is afgerond.

Meer weten?

Kom naar de gezamenlijke voorlichtingsavond op 4 juli van 18:30-20:00 uur:

Hogeschool Windesheim Flevoland

Hospitaaldreef 5

1315 RC ALMERE

Aanmelden

Stuur een e-mail naar academie@aloysiusstichting.nl en meld je aan voor deze bijeenkomst.