Vacature | Senior controller

05 oktober 2017

De Aloysius Stichting is op zoek naar een ervaren en enthousiaste senior controller (1,0 FTE). Hij/zij is primair strategisch en tactisch gericht door het onafhankelijk en deskundig uitvoeren van controlling en auditing. Door zijn/haar deskundigheid moeten de organisatieprestaties op middellange en langere termijn positief beïnvloed worden.

Daadkrachtig en eigenzinnig

De senior controller ondersteunt de directeur financiën en de voorzitter college van bestuur. Hij/zij is een daadkrachtige gesprekspartner en kenmerkt zich zowel intern als extern door eigenzinnigheid, doeltreffendheid, flexibiliteit en organisatiesensitiviteit.

Aanvang

Zo spoedig mogelijk.

1 jaar (met uitzicht op verlenging).

Download hier de functiebeschrijving (PDF).

Reageren

Stuur je motivatiebrief met cv uiterlijk 20 oktober naar Rutger.Groen@aloysiusstichting.nl (directeur financiën en bedrijfsvoering ).