Sbo De Klimboom weer gestart na brand

08 januari 2018

Zaterdag 30 december jl. is sbo De Klimboom in Hoofddorp getroffen door een brand. De personeelskamer is verloren gegaan en de school had roet- en rookschade.

Herstelwerkzaamheden

In de kerstvakantie hebben schoonmakers, schilders, elektriciens, timmermannen en collega’s hard gewerkt om de school gebruiksklaar te maken. Een aantal werkzaamheden gaat na de kerstvakantie door. Zo moet de docentenkamer volledig worden hersteld. Natuurlijk zorgen we ervoor dat de leerlingen hier zo min mogelijk last van hebben.

Afronding van de eerste fase

Zondagmiddag 7 januari was De Klimboom van 14.00 tot 15.00 uur geopend voor leerlingen, ouders en personeel. Na mooie woorden van Hans Kelderman, onze voorzitter college van bestuur, hebben we geproost op het nieuwe jaar en de afronding van de eerste fase van de herstelwerkzaamheden.

We zijn weer gestart

Het is gelukt! Vanochtend op 8 januari is iedereen weer gestart in zijn/haar groep. Iedereen is blij om weer op school te zijn.

Meer informatie

Meer berichten over de brand en de herstelwerkzaamheden op De Klimboom leest u op de website van de school (klik).

Karin Kersten, directeur

Merel van Ouwerkerk, coördinator