Jaarmagazine 2018

07 februari 2018

Met gepaste trots presenteren wij één keer per jaar ons jaarmagazine. Wat is onze kracht? Wat kunnen onze scholen aan onderwijs en expertise bieden? We laten graag zien hoe wij werken en wat ons drijft.

Kansen

De titel van ons strategisch meerjarenbeleid tot 2020 is Samen betekenisvol leren. Dit ‘samen’ zien we steeds meer terug. In de ene regio werken we met andere scholen en jeugdhulppartners integraal samen onder één dak, in de andere zoeken we als ‘netwerk’ naar de beste kansen voor leerlingen.

Koers in praktijk

Welke samenwerkingsvorm het beste passend is? Dat hangt helemaal af van wat leerlingen (en hun ouders) nodig hebben. In dit jaarmagazine leest u een aantal inspirerende voorbeelden van hoe wij werken. Onze koers in praktijk dus!

Leerlingen, ouders en partners aan het woord
Ons Aloysius-verhaal vertellen we graag zelf, maar nog liever laten we onze

leerlingen, hun ouders en onze samenwerkingspartners aan het woord.

Zij kunnen immers het beste laten horen hoe zij ons en ons onderwijs ervaren

Downloaden en bestellen

Het jaarmagazine is beschikbaar via onze website (klik hier of op het plaatje). U kunt het magazine online doorbladeren en downloaden. Gedrukte exemplaren zijn beperkt beschikbaar via secretariaat@aloysiusstichting.nl.

Wij wensen u veel blader-, kijk- en leesplezier!